Hvis man kunne se ud i fremtiden, ville man være mange penge værd for ikke bare sig selv, men også en hel del andre mennesker, der gerne vil kende fremtidens udvalg.

Man kan gøre sig selv rig ved at spille i Lotto på de tal, som man kan spotte, vil blive udtrukket nogle dage senere; med kærligheden vil en ven måske gerne vide, om et forhold kan blive til noget.

Nogle forretningsfolk, hvis ikke alle, vil gerne rådføre sig hos dig for at høre, hvordan fremtidens markedstilstande kommer til at se ud, og så er der den skrækkelige med mennesker, der måske gerne vil vide, hvor og hvordan de dør.

Men lad os holde os til det næstsidste eksempel her med forretningsfolkene, for hvis vi leger med tanken om, hvordan fremtidens marketing bureau vil se ud, så kan man forsøgsvist godt komme med et bud på det allerede nu.

Og det vil nok ikke være meget skudt forkert overordnet set, selvom der med garanti vil være nogle enkelte punkter, som vi ikke kan dykke nærmere ned i, da det netop kræver, at man kan se ud i fremtiden.

Vi tør dog godt love for, at fremtiden er endnu mere digital, end den er allerede nu. Selvom der er kommet en modtendens med mere slow living i det private, så skal forretningerne og virksomhederne tænke over, hvordan de markedsfører sig på nettet.

Dette gælder ikke blot med hjemmesider, online reklamer og så videre, men også i lige så høj grad på deres profiler på de sociale medier, annoncer på Google og meget andet.

Så hvis man ikke allerede har det, så bør man alliere sig med et firma såsom https://adtimize.dk/ , der kan hjælpe en med den slags og eventuelt på længere sigt få ansat nogle mennesker, der har forstand på at tage sig af de forhold på fuld tid.